Circle CRM چیست؟
اولین و تنها نرمافزار مدیریت ارتباط با مشتری در حوزه بیمه است که مبتنی بر نیاز بیمهگران، بیمهگذاران و بیمهشدهها بوده و در بیمههای مختلف پیادهسازی شده است. این نرمافزار با رویکرد یکپارچه کردن اطلاعات مشتری در بخشهای صدور، الحاقیه، خدمات پس از فروش (شامل خسارت و شناسایی فرصتهای فروش محصولات) برای بیمهگران، نمایندگان و کارگزاران پیادهسازی شده است و امکان اتصال به نرمافزارهای بیمهگران را از طریق ایجاد Data ware house و سرویس میسر میسازد.
امکانات و ویژگیهای سیستم Circle CRM عبارتند از:
- کاملا مبتنی بر سرویس میباشد
- قابلیت استفاده از طریق وب و موبایل
- درک کامل و صحیح از محصولات بیمهای و خدمات بیمهای
- درک کامل سلسله مراتب و ساختار سازمانی بیمهگران
- قابلیت توسعه در نمایندگان و کارگزاریهای همکار با بیمهگران
- قابلیت استفاده در نمایندگان و کارگزاریهای بیمه بصورت مجزا